Reklamacje
Szanowni Klienci, aby usprawnić proces składania i rozpatrywania reklamacji prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi instrukcjami. Jeśli maja Państwo jakieś dodatkowe pytania lub wątpliwości prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną.
tel./fax. 022 7220223, tel. 022 4252094
e-mail: sportstyl@sportstyl.com.pl
Procedura składania reklamacji:
- Wypełniony formularz reklamacji [.pdf], należy umieścić wewnątrz przesyłki, istotne jest dokładne opisanie wady.
- Do formularza należy dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura).
- Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport, najlepsze będzie opakowanie oryginalne.
- Towar powinien być uprzednio oczyszczony.
- Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych.
- Uznane do reklamacji przedmioty zostaną naprawione lub wymienione i odesłane do klienta. W przypadku braku innej możliwości zostaną klientowi zwrócone pieniądze.
- Nieuznane do reklamacji towary zostaną odesłane na koszt klienta.
Adres do wysyłki zgłoszenia:
Sport Styl
ul. Fortowa 21
05-082 Blizne Łaszczyńskiego
z dopiskiem „Reklamacja”